субота, 21 березня 2020 р.

Завдання для учнів на період карантину

На період карантину з 16.03 по 21.03 пропоную виконувати такі завдання:



1 - б клас  Українська мова. 
 Опрацювати параграф підручника с.158-159, виконати у робочому зошиті впр.427,428,429.(ілюструвати власними прикладами різні випадки функціонування однорідних членів речення).

Виконати вправи з підручника "Українська мова" 432, 433.

Опрацювати параграф підручника с.162-165, , написати у робочому зошиті твір, використовуючи речення з однорідними членами і узагальнюючими словами при них на тему "Що ми побачили у лісі"

Виконати вправу 448 з підручника, дати усні відповіді на запитання після вправи.
1-б клас   Українська література

За підручником прочитати про особливості змалювання Т. Шевченком природи рідного краю. Виразно читати поезію "Садок вишневий коло хати...", напамять вивчити поезію "За сонцем хмаронька пливе..."

Вивчити поезію "Садок вишневий коло хати" напамять.

Опрацювати за підручником "Українська література" біографію П. Тичини с.199. Знати літературознавчі поняття на с.195-196.

Вивчити одну з поезій П. Тичини , бажаючі можуть намалювати ілюстрації до прочитаних поезій Т. Шевченка і П. Тичини.

Познайомитися зі змістом оповідання Є. Гуцало "Лось"


6- б клас Мистецтво 

Переглянути фільми з циклу "Світове мистецтво" (ютуб). Опрацювати матеріал підручника. 
1. Мечеть пророка Магомета в Медині.
2.Стилі арабської каліграфії.
3.Архітектура епохи Вкликих Моголів.( у формі проєкту або презентації)

6-б клас , 6а клас Зарубіжна література

1. Прочитати роман О. Вайльда " Портрет Доріана Грея". 
Написати в робочих зошитах твір- роздум "Краса- явище моральне, аморальне чи по той бік добра і зла?" (за змістом прочитаного роману).

2. Шарль Бодлер
Аналізуати збірку "Квіти зла" (історія створення, теми, ідейний зміст).

У робочих зошитах виконати ідейно- тематичний аналіз поезії Поля Верлена " Поетичне мистецтво"
   


2(6) б клас  Зарубіжна література

1. Виразно читати поезію Джанні Родарі "Листівки з видами міст. дати відповідь на запитання підручника після поезії.
2. Прочитати Р. Д. Бредбері "Усмішка"
3. Прочитати оповідання Р. Шеклі "Запах думки"(від імені головного героя розповідати про події, які довелося йому пережити на невідомій планеті).
4. На УПЧ "Робінзон Крузо" Д. Дефо. (за бажанням переглянути фільм і порівняти з книгою)


7(11) -А,Б класи Зарубіжна література

1. Прочитати повість- притчу "Старий і море" Е. Хемінґвея.
2. Прочитати оповідання "Стариган з крилами"
3.У робочих зошитах написати твір- роздум на тему: "Що робив би я, зустрівшись з янголом..."
4. Читати оповідання М. Павича "Дамаскин"

7(11)- А  Мистецтво


1.Український музичний фольклор. Музика Київської Русі.
2.Діяльність М. Лисенка, М. Леонтовича, Я. Степового.
3.Про одного з композиторів підготувати проєкт.

3(7)- А  Зарубіжна література

1. Прочитати новели О. Генрі "Останній листок", "Дари волхвів". Вивчити літературне поняття "новела".
2. Твір написати на тему: "Як я оцінюю вчинок Бермана" (за новелою "Останній листок").
3. Читати Г. Уелса "Чарівна крамниця". Відповісти на запитання письмово у робочому зошиті "Яке враження на мене справила подія, описаеа в оповіданні"

4(8) А,Б. Мистецтво

1. Опрацювати параграфи підручника 24, 25
Підготувати проект про одного з композиторів епохи класицизму.

2.Працювати над першою частиною параграфа 26(с. 206-209)
3. У зошиті виконати завдання с. 210-211.









Немає коментарів:

Дописати коментар